
Селфіманія: Кім Кардаш’ян у рекламі T-Mobile
Крапля самоіронії ніколи не завадить! Світська левиця Кім Кардаш’ян знялася у рекламі мобільного оператора, висміявши любов до себе.
Рекламний ролик за участю зірки реаліті-шоу транслюватиметься під час матчу Super Bowl, що відбудеться 1 лютого у США. Подейкують, що за нього теледіва заплатила близько 500 тисяч доларів.
У кадрі 34-річна Кім мовить:
Щомісяця мільйони гігабайт невикористаного трафіку списуються операторами бездротового зв’язку. Яка трагедія! Трафік, за який ви заплатили і який могли б використати, щоб подивитися на мій новий макіяж, на те, як я відбиваю м’яч, на мої вбрання, мою відпустку і знову на вбрання…
Наприкінці відеоролика Кардашьян радить шанувальникам переходити на спеціальний тариф, що дозволяє використовувати трафік, що залишився.
До слова, нарцисизм не заважає Кім, а скоріше навпаки, допомагає заробляти гроші. Так недавно Кардаш’ян анонсувала вихід своєї книги під назвою Selfish. Новий проект it-girl повністю складатиметься з селфі дівчини.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай