Вікторія Бекхем представила провокаційну рекламну кампанію, на зйомках якої змусила своїх моделей прикинутися мертвими.
Для розкручування своєї нової осінньої колекції місіс Бекхем вирішила згадати так званий «героїновий шик». На промо-знімках, автором яких став фотограф Колін Доджсон, моделі постають перед нами в мертвому, напівнепритомному чи несвідомому стані.
Не встигли знімки з’явитися в Мережі, як викликали обурення у шанувальників бренду. Представники Вікторії Бекхем виправдовуються: мовляв, нічого дивного тут немає, адже лінія AW15 Victoria націлена на молодих клієнтів і є втіленням незалежного духу сучасної дівчини.
Зазначимо, що ідея з мертвими моделями не нова. Так, влітку 2014 року Марк Джейкобс зняв Майлі Сайрус у своїй рекламній кампанії, для якої співачка позувала поруч із «трупом» моделі Наталі Вестлінг.