На постері зображено жінку у тій самій сукні біло-золотого кольору (чи все-таки чорно-синього?) зі слідами побоїв на тілі. Напис на плакаті говорить: «Чому так важко побачити чорне та синє?» Реклама пояснює, що кожна шоста жінка стає жертвою домашнього насильства, і це не ілюзія.
“Єдина ілюзія – це якщо ви думаєте, що це її вибір”, – говорить підпис на малюнку.
До речі, навіть у рамках соціальної реклами мему #TheDress вдалося розділити користувачів на два табори. Одні зізнаються, що популярний хештег привернув їхню увагу до проблеми. А ось інші звинувачують Армію порятунку в тому, що домашнє насильство – це не привід для жартів, тому інтернет-мем тут не місце.
Як би там не було, за задумом, нова реклама повинна була привернути увагу громадськості, чого автори постера і досягли.