
Та сама сукня: #TheDress проти насильства
Популярний інтернет-мем #TheDress стали експлуатувати не тільки в комерційних, а й у благодійних цілях. Так, Армія порятунку в Південній Африці використала спірне питання «Якого кольору сукню?», щоб нагадати про проблему домашнього насильства.
На постері зображено жінку у тій самій сукні біло-золотого кольору (чи все-таки чорно-синього?) зі слідами побоїв на тілі. Напис на плакаті говорить: «Чому так важко побачити чорне та синє?» Реклама пояснює, що кожна шоста жінка стає жертвою домашнього насильства, і це не ілюзія.
“Єдина ілюзія – це якщо ви думаєте, що це її вибір”, – говорить підпис на малюнку.
До речі, навіть у рамках соціальної реклами мему #TheDress вдалося розділити користувачів на два табори. Одні зізнаються, що популярний хештег привернув їхню увагу до проблеми. А ось інші звинувачують Армію порятунку в тому, що домашнє насильство – це не привід для жартів, тому інтернет-мем тут не місце.
Як би там не було, за задумом, нова реклама повинна була привернути увагу громадськості, чого автори постера і досягли.
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото