
Рекламний кампейн Gucci осінь-зима ’15
Друга рекламна кампанія, знята Алессандро Мікеле, вже з’явилася у Мережі. Але якщо в першому кампейні креативний директор Будинку Gucci використав наряди, створені своєю попередницею Фрідою Джанніні, то цього разу автором колекції виступив уже сам Алессандро.
І знову фотосесію знімав Ґлен Лачфорд. Британець зробив знімки, які своїм розміром та стилем обробки дуже нагадують нам фото з Instagram. У кадрі Мікеле гармонійно поєднав чоловічу та жіночу лінії, але це й не дивно. Адже новий креативний директор поступово стирає межу між чоловічою та жіночою модою. На знімках ми бачимо «чоловічі» блузи з бантиками, які так жваво обговорювалися у всьому світі, та «жіночі» суворі костюми. Погодьтеся, нічого спільного з тим гламурним глянцем, який багато років проповідував Фріда Джанніні!
Читайте також: Алла Родигіна про нову хвилю андрогінності
[metaslider id=12561]
Статті по темі:
Відео: колекція Gucci Cruise ’16
П’ять наймодніших фасонів суконь цього сезону
З чим носити спідницю-олівець
Більше від
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT