
Ранок вечора мудріший: бьюті-експеримент Garnier
Бренд Garnier провів цікавий експеримент, знявши відео, яке демонструє, як втома відбивається на стані нашої шкіри.
У ролику жінку фотографують уранці та запитують випадкових перехожих на вулиці, скільки років їй на знімку. Потім слідує повний турбот день – суєта по дому з дітьми, робота, тренування, і в кінці дня – ще один знімок. І знову цікавляться думками людей, які вдруге називають вік у середньому на п’ять років старшим. Власними спостереженнями Garnier пропонує поділитися у соціальних мережах під тегом #FatigueAgesYou.
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я