
Кейт Мосс в об’єктиві Маріо Тестіно для Etro
Пам’ятаєте, як минулого сезону Etro звинуватили в одноманітності та нудності? На цей раз модний Дім вирішив зробити ставку на Кейт Мосс, яка завжди йде на ура.
У новій рекламній кампанії бренду талановита Кейт Мосс позує на тлі фірмових принтів Etro, і варто визнати, що супермодель виглядає ефектно. Цього разу модним критикам нема в чому дорікнути ні родині Етро, ні легендарному Тестіно.
Що стосується самої колекції, то в новому осінньо-зимовому сезоні модний Будинок вибрав багате поєднання золота з насиченими відтінками синього, коричневого та бордового. Все у найкращих традиціях Сходу!
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші