Знайомство з новинками проходило під акомпанемент рояля, який допоміг нам відпочити від суєти міста та повністю поринути у світ парфумерних шедеврів. Окрім нових ароматів, ми також змогли протестувати швейцарський догляд класу люкс La Colline та лінію декоративної косметики Annayake.
На презентації, присвяченій нішевим новинкам, ми познайомилися із династією RANCE. Цікаво, що задовго до того, як парфумерія перетворилася на мистецтво, засновник марки, Луї Рансе, створював ароматні аромати для рукавичок, які носили французькі аристократки.
Французький стиль простежується і в парфумерних витворах порівняно молодого бренду ESTEBAN. Правда, в даному випадку він приправлений японською та середземноморською культурами, завдяки яким аромати набувають неповторного ольфактивного підпису.
FRANCK BOCLET – ще один французький бренд, який поєднує в собі елегантність та вільнодумство. У колекцію парфумів, представлених в Україні, увійшли 8 ароматів, які створив дизайнер Франк Бокле у тандемі з Мелані Леру.
Аромати HAYARI PARIS також утворюються під керівництвом французького дизайнера. За чотири роки Набіл Айарі вдалося створити колекцію з трьох жіночих і двох чоловічих ароматів.
Бренд BIEHL.PARFUMKUNSTWERKE був заснований на два роки раніше і теж дотримується принципу «якість понад кількість». Керуючись цим правилом, Будинок створив єдину свого роду парфумерну галерею, якою керує Торстен Біль, а допомагають йому в цьому найкращі «носи» світу — Патриція Шу та Геза Шоєн.
Вже восени нові бренди нішевої парфумерії з’являться у мережі парфумерно-косметичних магазинів BROCARD, Bonjour та Л’Етуаль. Про новинки можна буде дізнатись на сайті www.brocard.ua.