[metaslider id=16250]
Крістіан Діор встиг попрацювати в Будинку на Авеню Монтень лише 10 років. Але за цей час згенерував стільки ідей, що його професійні спадкоємці й досі не втомлюються шукати натхнення в архівах. Глава ювелірного підрозділу Dior Віктуар де Кастеллан ще минулого року представила колекцію прикрас Archi, в якій у благородних металах та самоцвітах передала архітектурність головних суконь, створених Крістіаном.
Сукні, створені Крістіаном Діором у 1947-1948 роках, отримали нове життя у рожевому, білому, жовтому золоті та діамантах. Прикраси, як і їхні прабатьки, можуть претендувати на місце в музейних залах. Але пізніше. А поки що вони потрібні і своєму часу.
Але варто їй копнути глибше, як виявилося, що в Будинку є ще маса незадіяних матеріалів. Як ось сукні Cocotte та Corolle, які й стали головними героями другої серії прикрас.