
Сандра Буллок у політичній драмі «Наш бренд — криза»
Хто бореться із чудовиськами, тому слід остерігатися, щоб самому не стати чудовиськом. – писав Ніцше. З подібною проблемою зіткнулася Сандра Буллок у драмі «Наш бренд — криза», що ґрунтується на документальних зйомках.
Фільм розповідає про методи роботи американських політтехнологів на виборах у Болівії у 2002 році. Оскароносна Буллок грає консультанта із фірми Greenberg Quinlan Rosner, спрямовану до Південної Америки для проведення виборчої кампанії кандидата в президенти Гонсало Санчеса де Лосада. У кадрі ми також бачимо Біллі Боба Торнтона, Зої Казан, Ентоні Макі та Енн Дауд.
Цікаво, що спочатку роль призначалася Джорджу Клуні, але Сандрі Буллок вдалося переконати фільммейкерів змінити чоловічу роль на жіночу. В результаті Клуні виступив одним із продюсерів картини.
Більше від
- Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у грудні 2025
- Свічки, авторський посуд та текстиль: 5 красивих колекцій різдвяного декору від українських брендів
- РЕЙТАРСЬКА: СЕРЦЕ КИЄВА, КУЛЬТУРИ ТА ВІДРОДЖЕННЯ
- Магія Різдва: як пройшов Christmas Blog Day від Burda Media Ukraine
- Улюблені різдвяні фільми digital-редакції Marie Claire