На в останніх Тижнях моди ударники глянсової праці ходили похмуріше хмари. Адже editors, і без того, wear black, а тут ще й усі дизайнери разом зробили замах на їх уніформу, що не могло не позначитися на настроях. З самого старту модного марафону перші два ряди в секторі «Преса», що сяють чорною дірою, ставили питання: чому цей сезон такий похмурий? Справді, рідкісний показ обійшовся без чорного total look.
[metaslider id=17169]
Варіації застосування кольору виявилися досить широкими: від вечірньої класики у Lanvin і Valentino до бохо-шику в легкій депресії у Chloe або королів декадансу у Maison Margiela. Без уваги не залишилися також готи, вампіри, тореадори в жалобі, подружки рок-зірок 1980-х, примари Вікторіанської епохи та інші почесні гості модного шабашу. Скептики, звісно, спішно пов’язали цей театр тіней із кризою моди. Перебравши нарешті всі декади і не бажаючи запропонувати світові щось нове, дизайнери пішли шляхом найменшого опору і наштампували безпрограшні образи – адже чорний, за легендою, йде всім. А тут ще й попадання не лише у будь-яку фігуру, а й у настрій.
Чорний не такий нудний, як здається: він насамперед про торжество форми. Яка може бути не менш глибокою та різноманітною, ніж зміст.
Але ми б не були такими категоричними. Швидше, тенденція – логічне продовження хіпстерського захоплення нормкором. Зрештою, далеко не всім підходить образ темних лицарів у чорних Nike Roshe і хитромудрому балахоні, але реальність така, що без них ти вже начебто і випадаєш з модного контексту. Але тепер, об’єднаними стараннями дизайнерів, щось собі на чорний день знайти зможе кожен.