Сьогодні кожна поважна собі fashionista, побачивши вигнутий півколом високий каблук, без проблем ідентифікує у цьому взутті слід Уолтера Стейгера. Саме цьому французькому дизайнеру швейцарського походження належить ідея створення напівкосмічних туфель, яку потім не раз цитували багато модних Будинків першого ешелону (згадати хоча б культові туфлі Alexander McQueen).
Ще одним впізнаваним знаком Будинку Steiger стала тракторна підошва – теж не найочевидніший, але однозначно безпрограшний варіант щодо привернення уваги до своєї пари взуття. Обидві ці ідеї об’єднують рефлексії на тему моди майбутнього і тут нема чого дивуватися. Свою кар’єру Уолтер Стейгер, спадковий взуттьовик з Женеви, починав у Парижі в 1960-і роки – час, коли космічні кораблі борознили простори Всесвіту, а мода активно надихалася цими подіями.
Уолтер Стейгер, що називається, впіймав хвилю – взуття його авторства з’являлося на фотографіях Хельмута Ньютона та у фільмі «Фотозбільшення» Мікеланджело Антоніоні. А ще на рахунку бренду колаборації з такими модними гігантами, як Oscar de la Renta, Chloe, Kenzo, Alaya, Karl Lagerfeld, Nina Ricci та іншими.
[metaslider id=19345]
Сьогодні 73-річний дизайнер продовжує курирувати роботу свого Будинку, заручившись підтримкою двох синів. Таким чином, це вже третє покоління взуттьовиків Стайгерів, які вміють поєднувати швейцарську якість, французький артистизм та космополітичний погляд на життя.