двигун: бензин 1,6 л; потужність: 110 л/с; розгін до 100 км: 9,8; витрата палива (змішаний цикл): 5,9 л / 100 км.
Не буду кривити душею: пересісти за кермо новенькою Skoda Fabia після їзди на малолітражці, що бачила життя, було вкрай приємно. Коли вісім років тому ми з чоловіком вибирали автомобіль, варіант Skoda Fabia також розглядали, але одним із мінусів вважали її зовнішній вигляд. Нову ж версію мені дорікнути нема в чому: радісний динамічний дизайн, оригінальні вигини в нижній частині дверей, приємне на дотик шкіряне кермо і якісне оздоблення приладової панелі відразу викликають симпатію, змушуючи поставити машині впевнений like.
Порозуміння ми знайшли, на диво, швидко: допомогла кнопка Easy Start, яка дозволяє запускати та глушити двигун, не вставляючи ключ у замок запалювання, а також найголовніше – розумно налаштована інженерами Skoda 6-ступінчаста автоматична коробка передач. Машина абсолютно точно реагує на ступінь натискання педалі газу, миттєво аналізує ваш стиль водіння та видає результат, переключаючи передачі в оптимальному порядку. Тобто, що таке тахометр, вам взагалі не потрібно знати – їдете комфортно: спокійно на монотонних ділянках траси і динамічніше при обгоні або в режимі Sport, коли хочеться трохи поганяти.
Заощаджувати паливо, керуючи цим автомобілем, дуже просто – на дисплеї приладової дошки можна бачити середню витрату динаміки, наприклад, з часу старту. Мені вдалося досягти низьких 4,9 л/100 км, плавно пересуваючись по завантаженій окружній Броварів. До речі, у цій недорогій моделі багато просунутих функцій для водія – від автоматичних датчиків дощу та освітлення до системи розпізнавання втоми водія та обмежувача швидкості.
Сподобалась і увага до деталей. У багажнику (дуже об’ємному для такого класу автомобілів) є поглиблення та відділення на гумках, куди поміщаються, наприклад, пляшки, а з внутрішньої кришки багажника можна спорудити полицю, на яку зручно покласти крихкі предмети. Збоку на передніх сидіннях є кишеньки для дрібниць, а посередині – місце для напоїв, щілини для карток і зручна ніша для смартфона, який можна поставити на підзарядку, одночасно підключивши його до колонок, щоб слухати музику.
Думаю, Skoda Fabia може бути ідеальним автомобілем для дівчини у великому місті: я особисто люблю компактний формат.
Статті по темі:
Вгору та вниз: тест-драйв Subaru Outback
Огляд потужної Acura MDX
Новинка тижня: кросовер Audi Q7