Коли в 1976 році молодий ювелір Паскуале Бруні засновував у італійській Валенці, що потопала в зелені свою майстерню, він не міг не надихнутися камеліями, гвоздиками та іншими флористичними дарами малої батьківщини. Тому квітка практично відразу стала символом та лейтмотивом бренду. Але остаточно він розквітнув лише у 2007 році – коли діти Паскуале, Євгенія та Даніеле вирішили випустити окрему квіткову колекцію Bon Ton. Ідея припала до душі не лише самому Бруні, а й численним шанувальницям його тонкої творчості – лінія стала однією з найуспішніших в ювелірному Будинку та швидко зайняла культову нішу. Цього року у букеті Bon Ton з’явилися нові квіти – із сердоліка, халцедону та сірого агату. Розпустилися вони традиційно на тлі золота та діамантів.
[metaslider id=21676]
Нововведення колекції – не лише у виборі каміння, а й у дизайні. Якщо сотуари та сережки залишилися незмінними, то браслети набули рухливості і навіть логічних задатків: вони «запам’ятовують» форму зап’ястя.