Мережа англійських універмагів Sainsbury’s вже встигла відзначитися – лише за тиждень їхня відеоверсія різдвяної казки набрала 12 мільйонів переглядів на YouTube. А все тому, що не перейнятися любов’ю до її головного героя – незграбного кота на прізвисько Міг, просто неможливо. Незважаючи на те, що він розносить весь будинок чи не в тріски, саме завдяки цьому «конфузу» господарі Мога розуміють, що у світі завжди є люди, які готові їх підтримати і не дати Різдву пропасти.
До речі, кіт Міг – це персонаж серії книг британської письменниці Джудіт Керр. Старт продажів її нового твору починається в мережі універмагів якраз зараз, а отримані кошти будуть спрямовані на підвищення грамотності серед дітей Великобританії.