Про конкуренцію:
«Ми думаємо, що ми не маємо конкурентів. Принаймні ми за ними не стежимо, може, це й неправильно. Але Україна дуже велика, а про нас знає невеликий відсоток людей. Тому місця для всіх вистачить, головне, щоб не було бруду та склок. Нехай люди носять різні бренди, поєднують їх, якщо це гарно.
Про те, як зародилася ідея:
«Ми працювали на інших, але хотілося зайнятися чимось своїм, що приносило б задоволення, мріяли бути вільними птахами. Розглядали абсолютно різні ідеї, але п’ять років тому дійшли думки, що дівчатам в Україні не вистачає ідеальних суконь – і ми себе до цих дівчат відносимо.»
Про натхнення:
Звичайно, ми надихаємося чужими бізнесами – наприклад, зараз вивчаємо історію Zara та H&M, але здебільшого орієнтуємось на інтуїцію та потреби наших покупців. Ми навіть вигадали «сімейне дерево», де вгорі знаходиться покупець, а нижче – ми і вся наша команда.
Про клієнтів:
MustHave дуже активні у соцмережах – ми намагаємось швидко реагувати на побажання. Наприклад, почали випускати одяг для вагітних, family look для мам та дочок, а тепер і сорочки для хлопчиків, бо мами хлопчиків скаржилися, що вони не можуть одягатися в одному стилі зі своїми синами.