двигун: бензин 1,4 з АКП, потужність: 109 л. с., розгін: 13,4 с, витрати палива: 6,3 л (міський цикл).
Тест-драйв прийшовся для мене дуже доречним: я попрощалася зі своєю машиною і була в пошуку, тому з особливою увагою підійшла до вивчення автомобіля.
Загальні риси
Kia Rio легкий і слухняний в управлінні, кермо можна крутити одним пальчиком, його мотор тихий і поступливий, поки не починаєш вимагати від машини більшого. Тоді і валкість кузова утворюється, і культура роботи силового агрегату падає.
Рівнем вище
Матеріали обробки в салоні далеко не бюджетні, але якість складання не викликає нарікань. Rio виглядає цікавіше – хоча б за рахунок оригінальних клавіш обігріву та вентиляції. Вони є незалежно від того, яку ви вибрали комплектацію – top чи ні. Справжньою окрасою торпеди стали оригінальні клавіші підігріву дзеркал, обдування лобового скла та клімат-контролю/кондиціонера. Додайте сюди підігрів керма та задній парктронік – що ще для щастя потрібне?!
Витрата палива цілком відповідає заявленому в місті, але за сьогоднішніми мірками він зависокий.
Курс на Європу
Європейський підхід відображений і в найкращому оснащенні – у всіх версіях Kia Rio є системи стабілізації та допомоги при рушанні в гору, бічні штори безпеки, датчики тиску в шинах та дитячі замки. Крісло водія звично регулюється по висоті. Ось тільки не можна поміняти профіль у районі попереку: сидиш із трохи «проваленою» спиною або відкидаєшся назад сильніше, ніж хотілося б. Але розміщуєшся за кермом все одно зручніше, адже тут колонка налаштовується не лише по кутку нахилу, а й по глибині. Та й бічна підтримка передніх крісел хороша.
Підсумовуючи, KIA Rio можна описати так: зручність та комфорт, якість і ціна, краса та динамічність – що ще потрібно? Вибір зроблен!