
Новий кампейн JW Anderson SS’16 розміром із поштову марку
Бренд вкотре доводить, що розмір не має значення.
Цього сезону відразу кілька модних Будинків спробували зламати стереотипи. Першою стала рекламна кампанія Louis Vuitton, особою якої вибрали не чергову топ-модель чи селебріті, а героїня комп’ютерної гри За нею пішов барвистий відеоролик Gucci, в якому датський манекенник Хьюго Голдхурн катається на скейтборді, тримаючи пахвою павича опудало замість сумки. Цим жестом Алессандро Мікеле натякає нам, що luxury означає виглядати не просто оригінально, а ексцентрично.
Наступним здивувати нас вирішив ірландець Джонатан Андерсон, випустивши рекламний плакат розміром з поштову марку. Розглянути щось на знімку досить складно, але ми точно знаємо, що на портреті зображено іспанську модель Майка Меріно. Дівчина одягнена в пишну сукню з принтом а-ля Кіт Харінг з весняно-літньої колекції JW Anderson.
Більше від
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article