Перші образи моделей – пальто та сукні, прикрашені типовим китайським пэчворком. Як сказала сама Лаура Біаджотті, це не лише декор, він несе в собі і певний сенс – побажання довгих років життя та благополуччя. А переважаючий червоний колір та силуети пальта та костюмів переносять в епоху династії Мін, часи їх сміливих та сильних воїнів.
Східні мотиви простежуються і в костюмах у стилі мікадо, і в принтах повітряних суконь. Колекція сміливо поєднує в собі шовкові спідниці з об’ємними в’язаними светрами, що затишно укутують моделей з голови до ніг. Незважаючи на те, що натхнення Китаєм відчувається часом надто буквально, колекція вишукано опрацьована та оригінальна.
Чому повернення? Біаджотті була першим італійським дизайнером, який представив свою колекцію в Пекіні 1988 року. Каліграфія за подіумом говорить про те, що Лаура Біаджотті є братом останнього Китайського Імператора. Це «чоловічий» знак поваги, який використовувався до дуже обмеженого числа жінок. І через 30 років Лаура Біаджотті досі його гідна.
[metaslider id=28258]
Фото: Gettyimages