Весною нам усім традиційно хочеться змінюватися. Тому в Sanahunt Luxury Concept Store вирішили показати, як направити цю трансформацію на краще. У новій рекламній кампанії сезону весна-літо 2016 команда концепт-стору поміркувала про розумне споживання та передала цю ідею в лаконічному відеоряді, де немає нічого зайвого.
«У світі, де речі набувають сенсу лише в дотику до індивідуальності, немає місця бездумному речовізму. Тільки інтелект людини, усвідомлений вибір, іронія, уміння створювати свій власний стиль, а не безпорадна компіляція, дозволяють одягу та взуття, створеному найталановитішими дизайнерами світу, виконати своє призначення — візуалізувати наше сприйняття світу, а в найталановитішому випадку навіть змінити його», – відзначають у Sanahunt Luxury Concept Store.
У головній ролі в рекламному відео виступили знакові аксесуари та вбрання сезону. Так, наприклад, шовкова сукня, яка множиться на манекені, це не просто зайве нагадування про те, як майстерно в Будинку поводяться з тонкими матеріями, а ще й метафора вибору, що робить дівчата.