Світлана Бевза представила свою осінню колекцію у стінах Київської Академії Медіа Мистецтв, а супроводжував шоу відеоряд із культового фільму Дзиги Вертова «Людина з кіноапаратом». Чимала експериментальна стрічка радянського режисера була випущена на екрани в 1929 році, і через десятиліття визнана критиками одним із найкращих документальних фільмів усіх часів. Таким чином, дизайнер підказує про витоки нової колекції – зв’язку минулого і сьогодення. На її думку, після декад пошуку і духовної анархії люди все ж таки прагнуть повернутися до свого коріння.
[metaslider id=31509]
Колекція, яку Бевза назвала Heritage (Спадщина), немовби розповідає гарні історії з минулого. Звичний для бренду мінімалізм і навіть аскетизм у новому сезоні все ж таки поступається місцем чуттєвості. Ретро ліфи-корсети, шовкові блузи, м’які трикотажні сукні та комбінезони демонструють вигини жіночого тіла. А строгі маскулінні пальта та жакети з підкресленою лінією плеча нагадують про уніформу. Найбільш комерційними моделями, швидше за все, стануть приголомшливі трикотажні комплекти, в яких ми вже бачили українських модниць у street style хроніці з минулих тижнів моди в Мілані та Парижі. Безумовний хіт та шедевр портновської майстерності – жакет асиметричного крою з лацканами на плечі.
Символіка нового сезону від Бевзи – це троянди, які з’явилися у вигляді персні та перекладних тату, а також авторський принт із зображенням стін старих будівель Києва. Палітра колекції базується на чорному та білому кольорах, які доповнюють меланжевий сірий, бронзовий та тютюново-кавовий відтінок.