Томмі Хілфігер представив першу колекцію під своїм ім’ям у 1985 році, а сьогодні на рахунку бренду понад 14 тисяч магазинів у 115 країнах на п’яти континентах. У 2014 році компанія заробила $6,7 млрд на роздрібному продажі, що було досягнуто багато в чому завдяки успішній маркетинговій та рекламній стратегії, яка задіяла зірок шоу-бізнесу.
Крім Томмі Хілфігера, в Зал слави цього року також увійшов Джо Мелоун, засновник бренду ароматизованих продуктів, який був проданий The Estee Lauder Companies в 1999 році. Але у 2011 році Джо Мелоун заснував ще один бренд Jo Loves. Мелоун сповідує філософію особистих, унікальних ароматів для справжніх поціновувачів, завдяки чому продукція його марки і набула статусу культової.
The World Retail Congress – головна подія для власників міжнародних роздрібних мереж та бізнес-лідерів. У ньому беруть участь понад 1000 найголовніших гравців світової торгової арени. Конгрес надає доповідачам впливову платформу, пропонуючи 40 інтерактивних бізнес-майданчиків та круглих столів. Зал Слави – одна з найпрестижніших складових Конгресу.