
Чорно-білі 70-ті: нова рекламна кампанія Saint Laurent
Модний Дім представив офіційну рекламну кампанію колекції, яку ми бачили у лютому на показі у концертному залі Hollywood Palladium.
І хоча ця колекція не така сексуально-агресивна, як друга частина жіночої лінії, представленої на Тижні моди в Парижі, вона також натхненна минулими епохами, цього разу 70-ми. Саме 70-ті та андрогінність – улюблені теми Еді Слімана, який самостійно виконав чорно-білу зйомку. Її головними героїнями стали Грейс Хартцель та Лілі Самнер.
Більше від
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші
- У Києві пройшла предчитанка книги Ukrainian Fashion Week SS26 CATWALK від Ukrainian Fashion Publishing
- Katerina Kvit відкриває зимовий сезон новою колекцією Après-Ski