Демна Гвасалія нерідко привласнює та уточнює символи масової культури, створюючи іронічний та глузливий одяг. Спочатку це був логотип Thrasher в осінньо-зимовій колекції 2015. Потім з’явилися худі з принтами «Титанік» та justin4ever. Коли іронії звертаються на модному подіумі, ми називаємо це високою модою, коли це відбувається в інтернеті, ми називаємо це мемом. Здається, Vetements щойно перетворився на мем.
Без будь-яких церемоній та передмов сайт Vetememes нібито продає дощовики із логотипом Vetememes. Інтернет-магазин в даний час працює на замовлення. Представлені фото товарів є знімками справжніх дощовиків Vetements, але обробленими у Photoshop. Якщо дощовики колись надійдуть у продаж, вони коштуватимуть 59 доларів, що приблизно в 8 разів дешевше за оригінал Vetements.
Дощовики Vetements добряче примелькалися у звітах про вуличний стиль з усього світу. Тому неминуче бренд, який любить пародувати масову культуру, став об’єктом сатири самого себе.