
Ріанна запускає власний косметичний бренд
Ріанна випустить колекцію коштів під власним брендом та у співпраці з LVMH − Fenty.
Ріанна вже досить досвідчена у всьому, що стосується моди та краси. Вона вже створювала лінійку косметики для MAC, а з 2014 року обіймає посаду креативного директора Puma. Тепер 28-річна співачка уклала 10-мільйонний контракт з одним із найбільших конгломератів у світі моди – LVMH. Яка саме косметика виходитиме під брендом Fenty поки не уточнюється, але запуск її запланований на 2017 рік.
Більше від
- Різдвяний вішліст: 12 речей, які потрібні кожній
- SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар