Як показують звіти, Ріанна не лише добре співає, вона ще й непоганий підприємець. Співачка підписала контракт з Puma у 2014 році, ставши креативним директором жіночої лінійки Puma, покращивши фінансові показники компанії.
Головним двигуном продажів Puma стало розроблене Ріанною взуття, яке розходиться, як гарячі пиріжки. Puma особливо виділила кросівки Creeper та Fenty, які були розпродані протягом кількох днів. А представлені Ріанною минулого тижня хутряні сандалії були зметені з полиць протягом кількох хвилин.
Читайте також: Ріанна запускає власний косметичний бренд
Так, чистий прибуток бренду за три місяці з початку цього року виріс на 4% до $28,5 млн. Загальний обсяг продажів виріс на 3,7%, при цьому взуття стало головним козирем бренду. Запуск бігового взуття Ignite Disc також сприяли підйому продажів взуття на 3,7%. Продажі одягу та аксесуарів зросли на 3,7% та 4% відповідно.
Успіхи Puma хоч і здаються невеликими, однак, як зазначають фахівці, вони наступають на п’яти попередніх результатів першого кварталу, опублікованими їх конкурентом Adidas: зростання продажів на 22% і 38% приросту чистого прибутку, викликане високим попитом на повсякденні кросівки. Однак генеральний директор Puma Бьорн Гульден не впадає у відчай, вказуючи, що Puma набагато менше Adidas, і він відчуває, що компанія рухається в правильному напрямку.
Фото: Puma