Після появи Кейт Бланшетт у білому жакеті Chanel у «Жасмін» режисер знову звернувся до допомоги французького Дому, щоб замовити сукні для Крістен Стюарт. Café Society, який відкрив Канський кінофестиваль 11 травня
Фільм, дія якого розгортається у тридцяті роки, також демонструє безліч ювелірних виробів Chanel на героїнях Стюарт, Блейк Лайвлі та інших акторок у сцені у нічному клубі.
Художник по костюмах Сюзі Бензінгер, яка також працював над «Жасміном», вивчала архіви Chanel, щоб розробити гардероб Стюарт. В результаті їхньої спільної роботи були достовірно відтворені два періоди сукні. Втім, улюбленицю Карла Лагерфельда, Крістен, Будинок одягнув з ніг до голови – для її героїні також надали шорти, штани та взуття.
Я не могла працювати над цим фільмом та не звернутися до Chanel. У двадцятому столітті Шанель була втіленням стилю, розкоші та гламуру,
– сказала Бенцінгер. Вона також використала сучасні ювелірні вироби, натхненні оригінальним дизайном, створеним Габріелем Шанелем у тридцяті роки.
Чудова простота суконь Chanel стала полотном для демонстрації коштовностей. Досить одягти просту елегантну сукню на актрису, додати брошку Chanel чи сережки – і в мене миттєво виходив чарівний образ.
Chanel цього року має особливий вплив на Канни. Будинок також надав одяг (і профінансував) “Персонального покупця” режисера Олів’є Ассаяса, а також виконавиці головної ролі Крістен Стюарт, хоч її героїня має складні стосунки з дорогими речами.
Я граю когось, кого дуже приваблюють блискучі, красиві та поверхові речі, за що вона насправді себе ненавиділа. О так, це дивно,
– сказала Крістен Стюарт.