Закрити
UA
Мода

Найкращі колаборації H&M з провідними дизайнерами

Поділись:

Коли кожен може торкнутися світу високої моди.

Karl Lagerfeld 

У 2004 році Карл Лагерфельд став першим дизайнером, який спільно з H&M створив капсульні колекції жіночого та чоловічого одягу. Лише встигнувши відкритися дванадцятого листопада, п’ятсот магазинів H&M у дев’ятнадцяти країнах були миттєво спустошені.

Капсула складалася з тридцяти предметів жіночого та чоловічого одягу, а також пари унісекс-ароматів Liquid Karl. Вона включала вузькі штани, жакети з паєтками, багатошарові сукні, білі сорочки, піджаки та класичні пальта. Проте Карл Лагерфельд зарікся співпрацювати з H&M, оскільки одним із найважливіших своїх розчарувань назвав великі розміри.

690x417_1_13196459268137bee2af3372765ce180@792x479_0xd42ee42a_4329059881383832777

Stella McCartney

Стелла Маккартні не побоялася привнести до мас-маркету свій фірмовий крій та деталі. Головною темою лінійки вона обрала моду 80-х, створивши атласні та шифонові сукні, блузи, що летять, топи, вузькі джинси та широкі штани. Важливий акцент був зроблений на верхньому одязі, що підходить для європейської осені — це тренчі та об’ємні плащі. Колекція викликала чималий ажіотаж і була розпродана за лічені дні.

Stella-McCartney-x-HM

Roberto Cavalli

Усього три хвилини знадобилося H&M, щоб розпродати цю колекцію спокусливих нарядів зі знаковими для Cavalli звіриними, золотистими принтами, а також хизуватими смокінгами. Всього лінійка включала 45 предметів одягу. Ця колаборація принесла практично такий фінансовий успіх, як Karl Lagerfelg for H&M.

Roberto-Cavalli-HM

Комедія Гарсона

Це дуже несподівана колаборація для H&M, адже японський бренд має унікальну естетику. Проте дизайнер Рей Кавакубо змогла перенести ряд деталей із власних колекцій в одяг для H&M, хоч і не без спрощень. Колекція складалася з незвичайно скроєних штанів, спідниць, жакетів, пальто, сорочок та лонгслів. Продаж колекції стартував у Японії, а лише потім — у всьому світі.

sm40WobtY4jwXrfMAWAjyA-article

Jimmy Choo

Тамара Меллон та Jimmy Choo розробили взуття, аксесуари, а також жіночий та чоловічий одяг. Шведський рітейлер небезпідставно вважав, що колекція буде успішною, встановивши навіть особливі правила продажу, пам’ятаючи про попередні стовпотвори в магазинах, проте несподівано високі для бренду ціни не дозволили з такою легкістю, як раніше, продати цю колаборацію.

jimmy-choo-hm

Lanvin

Альбер Ельбаз – паризький дизайнер, який доклав свою руку до вуличної моди у 2010 році, коли створив свою колекцію для H&M. У той час як екстравагантний дизайн Lanvin було б практично неможливо передати в бюджетному вуличному стилі, йому вдалося таки принести відчуття магії бренду в колекції футболок та суконь.

lanvin-hm

Versace

Світ моди прийшов у відчутне хвилювання, коли H&M оголосили про наступну співпрацю з Versace. Покупці займали черги ночами, щоб встигнути купити хоч щось із цієї лінійки. І ситуація повторилася, коли було запущено круїзну колекцію. Це одна з найбільших колаборацій, що складалася зі 100 предметів одягу, взуття, аксесуарів та предметів інтер’єру.

versace-hm

Marni

Лінійка одягу Marni принесла небувалий успіх: через десять хвилин після старту продажів у магазинах, вона почала перепродуватися на eBay вдвічі дорожче. Колекція представляє одяг у фірмових принтах та яскравих кольорах, якими прикрашені спідниці, топи, сукні, а також аксесуари та прикраси.

marni-at-hm-ad-campaign

Maison Margiela

Ще одна комерційно не успішна, хоч і дуже гарна колекція. На жаль, вона вийшла однією з найдорожчих, її залишки можна було знайти на сайті HM навіть через рік після початку продажів.

maison-martin-margiela-hm-01

Isabel Marant

Королева паризького кежуал-шику Ізабель Маран представила невимушену колекцію, що базується на принтах з її лейблом. Шкіряні штани, громіздкі в’язані светри та футболки були розпродані в найкоротші терміни.

Isabel-Marant-for-HM-Campaign

Alexander Wang

Олександр Венг дебютував як дизайнер спортивного одягу. Його колекція складалася з одягу, виконаного з прогумованої шкіри, скуба-шерсті, а також ряду спортивних аксесуарів, на кшталт килимків для йоги, боксерських рукавичок, пляшок для води.

alexander-wang-hm

Balmain

Ще одна колекція, яку зміли з полиць за лічені години, не забувши влаштувати скандальні тисняви ​​та заворушення. Лінійка відрізняється не лише фірмовим духом 80-х, а й чудовою якістю.

690x446_0xc0a83925_16671762911464185794

Наступною колаборацією стане колекція, створена спільно з Kenzo, про що бренд  заявив офіційно минулого тижня.