Karl Lagerfeld
У 2004 році Карл Лагерфельд став першим дизайнером, який спільно з H&M створив капсульні колекції жіночого та чоловічого одягу. Лише встигнувши відкритися дванадцятого листопада, п’ятсот магазинів H&M у дев’ятнадцяти країнах були миттєво спустошені.
Капсула складалася з тридцяти предметів жіночого та чоловічого одягу, а також пари унісекс-ароматів Liquid Karl. Вона включала вузькі штани, жакети з паєтками, багатошарові сукні, білі сорочки, піджаки та класичні пальта. Проте Карл Лагерфельд зарікся співпрацювати з H&M, оскільки одним із найважливіших своїх розчарувань назвав великі розміри.
Stella McCartney
Стелла Маккартні не побоялася привнести до мас-маркету свій фірмовий крій та деталі. Головною темою лінійки вона обрала моду 80-х, створивши атласні та шифонові сукні, блузи, що летять, топи, вузькі джинси та широкі штани. Важливий акцент був зроблений на верхньому одязі, що підходить для європейської осені — це тренчі та об’ємні плащі. Колекція викликала чималий ажіотаж і була розпродана за лічені дні.
Roberto Cavalli
Усього три хвилини знадобилося H&M, щоб розпродати цю колекцію спокусливих нарядів зі знаковими для Cavalli звіриними, золотистими принтами, а також хизуватими смокінгами. Всього лінійка включала 45 предметів одягу. Ця колаборація принесла практично такий фінансовий успіх, як Karl Lagerfelg for H&M.
Комедія Гарсона
Це дуже несподівана колаборація для H&M, адже японський бренд має унікальну естетику. Проте дизайнер Рей Кавакубо змогла перенести ряд деталей із власних колекцій в одяг для H&M, хоч і не без спрощень. Колекція складалася з незвичайно скроєних штанів, спідниць, жакетів, пальто, сорочок та лонгслів. Продаж колекції стартував у Японії, а лише потім — у всьому світі.
Jimmy Choo
Тамара Меллон та Jimmy Choo розробили взуття, аксесуари, а також жіночий та чоловічий одяг. Шведський рітейлер небезпідставно вважав, що колекція буде успішною, встановивши навіть особливі правила продажу, пам’ятаючи про попередні стовпотвори в магазинах, проте несподівано високі для бренду ціни не дозволили з такою легкістю, як раніше, продати цю колаборацію.
Lanvin
Альбер Ельбаз – паризький дизайнер, який доклав свою руку до вуличної моди у 2010 році, коли створив свою колекцію для H&M. У той час як екстравагантний дизайн Lanvin було б практично неможливо передати в бюджетному вуличному стилі, йому вдалося таки принести відчуття магії бренду в колекції футболок та суконь.
Versace
Світ моди прийшов у відчутне хвилювання, коли H&M оголосили про наступну співпрацю з Versace. Покупці займали черги ночами, щоб встигнути купити хоч щось із цієї лінійки. І ситуація повторилася, коли було запущено круїзну колекцію. Це одна з найбільших колаборацій, що складалася зі 100 предметів одягу, взуття, аксесуарів та предметів інтер’єру.
Marni
Лінійка одягу Marni принесла небувалий успіх: через десять хвилин після старту продажів у магазинах, вона почала перепродуватися на eBay вдвічі дорожче. Колекція представляє одяг у фірмових принтах та яскравих кольорах, якими прикрашені спідниці, топи, сукні, а також аксесуари та прикраси.
Maison Margiela
Ще одна комерційно не успішна, хоч і дуже гарна колекція. На жаль, вона вийшла однією з найдорожчих, її залишки можна було знайти на сайті HM навіть через рік після початку продажів.
Isabel Marant
Королева паризького кежуал-шику Ізабель Маран представила невимушену колекцію, що базується на принтах з її лейблом. Шкіряні штани, громіздкі в’язані светри та футболки були розпродані в найкоротші терміни.
Alexander Wang
Олександр Венг дебютував як дизайнер спортивного одягу. Його колекція складалася з одягу, виконаного з прогумованої шкіри, скуба-шерсті, а також ряду спортивних аксесуарів, на кшталт килимків для йоги, боксерських рукавичок, пляшок для води.
Balmain
Ще одна колекція, яку зміли з полиць за лічені години, не забувши влаштувати скандальні тисняви та заворушення. Лінійка відрізняється не лише фірмовим духом 80-х, а й чудовою якістю.
Наступною колаборацією стане колекція, створена спільно з Kenzo, про що бренд заявив офіційно минулого тижня.