Карл Лагерфельд чогось не створював у своєму житті — від ілюстрацій для казок до банки Coca-Cola. Однак обручок до цього дня в цьому списку не було, і його клієнтам вперше доведеться познайомитися з обручками від Карла Лагерфельда. “Це був свого роду виклик”, сказав дизайнер, представляючи свій погляд на ювелірне мистецтво.
До осені 2016 року Карл Лагерфельд запланував випуск одразу трьох колекцій обручок, звернених до сучасних людей-міленіалів. І в цій справі йому допомагає ювелір Фредерік Голдман.
Перша лінійка відрізняється наявністю гострих шипів, схожих на ті, що ми бачили на багатьох аксесуарах його однойменного бренду, у той час як друга включає в себе сучасні, геометричні форми. Третя навіяна арками паризької архітектури. Всі кільця виготовлені з 18-каратного білого та жовтого золота, а також платини, а ціни варіюються від $1000 до $10000.
Кільця мали висловити те, що стосується серця та справжніх почуттів. Вони повинні бути символом та ознакою реального бажання побратися. Вони мають бути елегантними, але не показними,
– сказав Карл Лагерфельд, і ми з ним згодні.
[metaslider id=40818]
Фото: Karl Lagerfeld