Через шість місяців після терактів в Парижі місто все ще порожнє, але тут не звикли опускати руки. І влада міста, і самі парижани готові робити все, щоб відновити довіру туристів та переконати їх у безпеці їхнього перебування тут. Зрештою, Париж залишається Парижем, з його красивими вулицями, запахами випічки вранці та художниками на Монмартрі.
«У Парижі ми продовжуємо жити. Діти йдуть до школи, люди йдуть на роботу — іноді вони страйкують — але продовжують ходити до театрів та ресторанів. Це життя. Ми маємо надіслати позитивний сигнал. Ми не перестанемо жити, і ми вживаємо необхідних заходів для забезпечення безпеки», сказала мер Парижа Анн Ідальго на прес-конференції, що відбулася на Ейфелевій вежі, в якій також взяли участь інші представники французької влади.
Безпека понад усе
Продовження надзвичайного стану із середини травня до кінця липня не означає, що місто живе під постійним тиском тероризму. Це говорить про підвищену готовність міста, адже тут незабаром відбудеться дві масштабні спортивні події. По-перше, турнір УЄФА Євро-2016, який пройде в Парижі та інших містах Франції з 10 червня до 10 липня, а по-друге, велогонка «Тур де Франс» (з 2 по 24 липня).
Париж не може жити повноцінно без туристів, адже це важлива складова французької економіки, яка приносить до бюджету 21 мільярд євро, і в ньому залучено майже 75 тисяч компаній. Париж залишався головним туристичним напрямком у 2015 році, приймаючи шістнадцять мільйонів гостей, і він хоче повернути собі колишні лаври лідера.
Знов закохатися в Париж
Туристів цього року чекають як ніколи і роблять все, щоб нагадати нам, наскільки гарна французька столиця. Нова кампанія, покликана повернути привабливість місту, фінансується переважно урядом, який не поскупився і виділив на неї один мільйон євро. В рамках кампанії будуть розроблені відео-ролики, друкована реклама, а саме місто прикрасять.
Рекламний фільм зніме режисер Жаліль Леспер (Версаль, Ів Сен-Лоран). За словами Леспера, “він зобразить пишноту Парижа”, в чому йому допоможуть як французькі знаменитості, так і іноземні селебріті, що проживають у Парижі. Зйомки розпочнуться вже найближчими днями.
Не залишився незадіяним і PR-компонент кампанії. Тематичні заходи зберуть масу іноземних журналістів та трендсеттерів. Буде наголошено на гастрономічних перевагах міста та столичному нічному житті. Очевидно, нам буде чим тут зайнятися.
Фото опубліковано GRIFTHON (@grifthon)
Ініціативи уряду націлені на 16 ключових ринків, починаючи з європейських країн та США. Велике значення мають і азіатські туристи, але європейці та американці, як і раніше, складають основну масу гостей міста, і вони можуть повернутися вже найближчим часом.
Погіршують ситуацію з туризмом у Парижі не лише небезпека терористичних актів, а й демонстрації в центрі міста, які посилюють почуття страху та замішання гостей, проте влада міста та країни сподівається, що це не завадить їм врятувати туристичний сезон.
Фото: Gettyimages