
MustHave представили літню колекцію
Перший український мас-маркет-бренд жіночого одягу MustHave сьогодні порадував шанувальниць. Причому, не лише черговими надходженнями суконь, спідниць та комбінезонів, а й пунктуальністю: старт продажів нової колекції було дано якраз у перший день літа.
Бренд не став змінювати собі, і в асортименті ми знову бачимо жіночність та романтизм у чистому вигляді. Вже сподобалися багатьом сукні з силуетом new look, вечірні вбрання, правильні спідниці-олівці та топи з оборками представлені в соковитих літніх кольорах. Але є і нововведення: цього сезону MustHave вирішили вперше поекспериментувати з принтами. Наприклад, на кількох моделях «оселилися» жирафи та ягоди ожини.
Особою рекламної кампанії бренд цього разу вибрав модель Олену Османову, чистий образ якої не залишає нас після кліпу гурту «Океан Ельзи» «Не Йди». Для зйомки кампейну команда MustHave вирушила до Пирогово, де просто неба і на тлі зелених пейзажів змогла висловити філософію бренду: бути жіночною – це природно.
Більш детально з новою колекцією можна познайомитись на сайті марки, а також у одному з чотирьох київських магазинів.
Більше від
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype