
MustHave представили літню колекцію
Перший український мас-маркет-бренд жіночого одягу MustHave сьогодні порадував шанувальниць. Причому, не лише черговими надходженнями суконь, спідниць та комбінезонів, а й пунктуальністю: старт продажів нової колекції було дано якраз у перший день літа.
Бренд не став змінювати собі, і в асортименті ми знову бачимо жіночність та романтизм у чистому вигляді. Вже сподобалися багатьом сукні з силуетом new look, вечірні вбрання, правильні спідниці-олівці та топи з оборками представлені в соковитих літніх кольорах. Але є і нововведення: цього сезону MustHave вирішили вперше поекспериментувати з принтами. Наприклад, на кількох моделях «оселилися» жирафи та ягоди ожини.
Особою рекламної кампанії бренд цього разу вибрав модель Олену Османову, чистий образ якої не залишає нас після кліпу гурту «Океан Ельзи» «Не Йди». Для зйомки кампейну команда MustHave вирушила до Пирогово, де просто неба і на тлі зелених пейзажів змогла висловити філософію бренду: бути жіночною – це природно.
Більш детально з новою колекцією можна познайомитись на сайті марки, а також у одному з чотирьох київських магазинів.
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK