Закрити
UA
Мода

Instagram створює бізнес-профілі

Поділись:

Нова функція робить Instagram простішим для ведення бізнесу.

2_businesstools_insights_pic1

У найближчі кілька місяців соціальна мережа відкриє нові можливості спочатку компаніям США, Австралії та Нової Зеландії, а потім і всьому світу. Нова функція дозволить створювати спеціалізовані бізнес-профілі.

У роботі з бізнесом Instagram переймає досвід своєї материнської компанії – Facebook. Профілі будуть містити контактну інформацію, а пости будуть перетворені на оголошення. Це безкоштовна опція, однак вона буде доступна тільки компаніям, що підтвердили свою бізнес-орієнтованість, тобто приватні особи не зможуть займатися своїм просуванням з її допомогою.

Читайте також: Нова опція в Instagram спростить пошук користувачів

Нові бізнес-інструменти дозволять оцінити поведінку користувача – можна буде дізнатися популярність постів і скільки користувачів їх побачили. Вирішено також питання щодо ранжування постів за інтересами, який викликав занепокоєння рекламодавців Тепер, як і в Facebook, рекламні оголошення будуть орієнтуватися на актуальність для конкретної аудиторії. Реклама відображатиметься не в хронологічному порядку, а відповідно до інтересів користувачів.

Instagram надасть клієнтам і демографічні показники нових фоловерів – їх вік, стать, розташування. Кнопка Contact дозволить зателефонувати до компанії, надіслати повідомлення чи лист.

Як показали опитування рекламодавців, їм більше хотілося б виділитися, отримати розуміння і знайти нових клієнтів. За кількістю рекламодавців Facebook зараз перевершує Instagram. Рекламні продукти Facebook використовує понад три мільйони компаній, Instagram — лише двісті тисяч.