
Віллоу Сміт – обличчя Chanel Eyewear
Карл Лагерфельд вибрав нове обличчя осінньої рекламної кампанії окулярів.
Улюбленка креативного директора Chanel, дочка Вілла Сміта — не лише володарка дивовижної харизми, а ще й композитор, співачка та актриса, а тому вона стала ідеальним втіленням молодого покоління, до якого відтепер має намір звертатися французький модний Дім.
Слідом за Лілі-Роуз Депп, яка представила спочатку окуляри, а тепер і культовий аромат Chanel №5, Віллоу Сміт стала обличчям нових окулярів бренду Ця мінімалістична чорно-біла зйомка рекламує оптичні та сонцезахисні окуляри з осінньо-зимової колекції 2016/17 року.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику