У рамках співпраці з благодійної організацією Save the children («Врятуймо дітей») Bvlgari представив новий браслет зі срібла та чорної кераміки, на який нанесений логотип Save the children. Також бренд запустив новий проект під назвою #RaiseYourHand («Підніми руку»), створений під керівництвом відомого італійського фотографа Фабріціо Феррі. Серед зірок, що погодилися позувати для фотографій та відео з браслетом на руці, — Олівія Палермо, Мег Райан, Наомі Воттс, Талі Леннокс, Жюльєт Бінош, Тоні Гаррн, Люк Еванс, Джон Кортахарена, Кьяра Ферраньї, Кріс Ву та Лілі Олдрідж. За словами Феррі, піднята рука з кільцем або браслетом Save the children символізує підтримку зусиль Bvlgari для збору коштів для благодійної організації.
Браслет став третьою окрасою в колекції Save the children, доповнивши кільце та підвіску. Колекція створена під впливом славетної лінії ювелірних виробів Bvlgari B.zero1. Браслет можна придбати у магазинах Bvlgari по всьому світу, окремих універмагах та на сайті бренду (у США та Японії) за ціною $510, з яких $100 жертвуються організації Save the children.
Save the children є однією з найуспішніших благодійних організацій у світі, і ми пишаємося тим, що причетні до їхньої благородної справи. Діти — ключовий момент у боротьбі з бідністю, тому що вони вразливі, але в той же час мають величезний потенціал. Надаючи їм допомогу і даючи освіту, ми можемо докорінно змінити їхнє життя. Робити світ краще – ціль компанії Bvlgari,
– Зауважив генеральний директор Bvlgari Жан-Крістоф Бабен.
На сьогоднішній день ювелірна колекція Bvlgari допомогла зібрати для організації Save the children $50 млн, які пішли на допомогу дітям із неблагополучних регіонів світу.
Статті по темі:
У Римі відкрилася ювелірна виставка Bvlgari
Навколо світу: косметичні бренди, що беруть участь у благодійності
Нова ювелірна колекція Dior присвячена Версальському палацу