Італійська марка Tod’s нестандартно підійшла до створення рекламної кампанії нової осінньо-зимової колекції 2016. Замість того, щоб залучати до зйомок відомих моделей сучасності, бренд вирішив звернутися до ікон стилю минулого – Твіггі та Джин Шрімптон. Вибір легендарних моделей 1960-х виглядає цілком органічно у тих класичної естетики Tod’s. Саме цим періодом надихався бренд під час створення нової колекції. Рекламна кампанія отримала назву “Ікони, непідвладні часу”.
Італійський модний будинок помістив старі чорно-білі знімки Твіггі та Джин Шрімптон поруч із фотографіями аксесуарів з нової колекції. Так, Твіггі «рекламує» лофери шоколадного кольору з рудиною на носінні, які цілком відповідають її хлоп’ячому і водночас жіночному образу. А дві класичні сумки на ланцюгах цілком могли б оселитися у гардеробі елегантної Джин Шрімптон.
Презентацію всієї кампанії заплановано на вересень цього року.
Статті по темі:
Бейонсе в костюмі Givenchy отримала нагороду «Ікона стилю»
Ікона паризького стилю Каролін де Мегре стала послом Chanel
Реч дня: броги Tod’s