Створювати принти для колекцій одягу Джейсону Ву виявилося замало, тому дизайнер перейшов на косметичні засоби. Першим, чого торкнулася рука тайванського дизайнера, стала лімітована колекція ароматів Hugo Boss, випущена минулого року. А цього літа Джейсону запропонували створити новий дизайн знаменитого antiage-засобу Caudalie, що випускається з 1997 року.
В результаті флакон еліксиру молодості став матовим і прикрашений мереживним візерунком, що повторює малюнок тканини з колекції Jason Wu весна-літо ’16. Усього таких пляшечок було випущено 50 000: обсягами 100 та 30 мілілітрів.
Джейсон пропонував багато шалених ідей. Він хотів замінити матеріал флакона, але ми не могли помістити формулу засобу у пластик. Ефірні олії деяких рідкісних рослин повинні зберігатися лише у певному склі,
− розповідає про колаборацію засновниця бренду Caudalie Матільда Томас.