
Gucci визнали найпопулярнішим модним брендом
Такого висновку дійшла інвестиційна компанія Exane BNP Paribas.
У своєму новому звіті про світ моди компанія порівняла кількість публікацій у пресі, присвячених різним брендам, з їхніми рекламними бюджетами. Позиції брендів у рейтингу визначалися на основі співвідношення публікацій, що вийшли, і вкладених у просування коштів.
Лідером цього показника виявився бренд Gucci. “Редакційна вартість” компанії збільшилася на 15% порівняно з показниками минулого року. Подібні результати цілком очікувані. Після того як модний Будинок у 2015 році очолив Алессандро Міккеле, Gucci повністю змінив підходи до колекцій та подальшого розвитку.
Популярністю у преси користуються також Louis Vuitton і Chanel, чого, на жаль, поки що не можна сказати про Prada і Giorgio Armani.
Статті на тему
ВІДЕО: Джаред Лето знявся у новому кампейні аромату Gucci Guilty
13 маловідомих фактів про Будинок Gucci
Новий арт-проект Gucci: люди-кішки, гуманоїди та багатоніжки
Більше від
- На знак вдячності: усі військові зможуть безкоштовно подивитися фільм “Ти – космос” 6 грудня
- «Очі дівочі»: нова романтична премʼєра від TAYANNA
- Легендарна Ізабель Юппер у стрічці «Найбагатша жінка світу»
- Багато кохання, Рим та кепі Ruslan Baginskiy: новий трейлер «Емілі в Парижі — 5»
- Виставка Ukraine WOW оновила експозицію: що подивитися до 11 січня