
Навколо хутра: Blood&Honey представили новий лукбук
Український бренд Blood&Honey у новому сезоні продовжує працювати з хутром та доводити, що цей матеріал потрібно і можна носити щодня. Натхненням для осінньо-зимової колекції стала сірість зими, яку засновниця і дизайнер марки Лідія Пфайфер вирішила розфарбувати за допомогою яскравих відтінків, несподіваних спалахів кольору та принтів: від класичного леопарду до іронічних смайлів та романтичних зірок. Не обійшлося і без затребуваної пастельної палітри – кольори морозива, мармеладу та капкейків також представлені у повному асортименті.
На переконання Blood&Honey хутро – це не тільки про навмисну розкіш. Лідія Пфайфер упевнена, що її хутряні пальта та кардигани цілком можна «впроваджувати» у повсякденні образи та грати на контрастах. Показати це насправді їй допомогла команда, яка цього сезону працювала над лукбуком, – стиліст Юлія Пеліпас, фотограф Julie Poly та моделі з агентства Cat-B. У результаті вийшли розслаблені образи, в яких можна комфортно провести весь день, де б і з ким ви не були.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику