
Косметика Weleda: секрет успіху
Дуже органічно: з нагоди 95-річного ювілею WELEDA Костянтин Путіленко відвідав унікальний біодинамічний сад бренду у південній Німеччині.
Ідейний натхненник компанії Weleda Рудольф Штайнер задумався про створення органічної косметики ще далекого 1921 року, виступивши провісником цілого напряму у догляді за шкірою. Це сьогодні засоби з натуральними компонентами у складі з’являються навіть у вітчизняних виробників (щоправда, багато хто мовчить про джерела походження сировини та їх мінімальну наявність у формулі), а в ті часи це стало справжнім проривом.
Рудольф Штайнер
Згідно з розробленими Штайнером принципами антропософської медицини, косметичні продукти повинні стимулювати власні самозцілювальні сили організму та впливати на всі органи чуття людини. При цьому для їх виробництва можна використовувати сировину, отриману лише у спеціальних біодинамічних сільських господарствах, де грунт обробляється виключно натуральними добривами. Тому сади лікарських рослин – найважливіша ланка у виробництві косметики Weleda з моменту заснування компанії. Для випуску фармацевтичних та косметичних препаратів використовується близько 200 видів трав, більша частина яких (80 %) вирощується у власних господарствах, розташованих у всьому світі: у Німеччині, Швейцарії, Франції, Великій Британії, Нідерландах, Бразилії, Аргентині і навіть у Новій Зеландії.
З моменту свого заснування Weleda неухильно слідує девізу «Згідно з людиною та природою», випускаючи 100% органічні косметичні засоби, підтримуючи при цьому екологічну рівновагу. Компанія продовжує розробку нових продуктів, а це на сьогоднішній день, до речі, понад 1000 найменувань.
Формули найпопулярніших продуктів Weleda залишаються незмінними з моменту народження:
Рослинний тонік при втраті волосся з розмарином – 1921р.
Органічне живильне масло для інтенсивного догляду за волоссям – 1922р.
Масажна олія «Арніка» – 1923 р.
Більше від
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх
- Aromateque у Respublika Park: відкрився концепт-стор нішевої парфумерії
- Розкішна засмага чи здоров’я шкіри? MARC INBANE доводить: це можна поєднати
- Для сяйва, очищення, зволоження та відновлення: Aweskin презентує лінійку тканинних масок
- Ціна краси: скільки коштує б’юті-кошик українки