На Kiev Fashion Technology Forum виступили представники Yoox Net-A-Porter Group. Ірина Циганок та Денис Негрі розкрили секрети ефективної побудови відносин із клієнтами та розповіли про вплив інноваційних технологій на зростання продажів компаній, що працюють у сфері digital.
Джусі Каньйоне, керуючий директор Fashion Technology Accelerator Milan, дала прогнози змін Fashion Tech сектора і розповіла, як стартапи можуть створити нові тренди та яку підтримку вони можуть отримати від Fashion Technology Accelerator.
Партнер-засновник венчурного фонду TA Ventures Вікторія Тігіпко поділилася секретами залучення інвестицій для фешн-стартапів. Директор з маркетингу Looksery Юлія Краснієнко провела найяскравішу лекцію першого дня форуму та розповіла про те, яким чином селфі може заробити мільйони доларів.
На сцені форуму також виступили фахівці Google Україна: керівник бізнесу у сегменті рітейл Дмитро Шилюк та Ніна Левчук, керівник Google Marketing Solutions у Центральній та Східній Європі. Дмитро та Ніна розповіли про вплив технологій на поведінку сучасного шопера, а також про використання сучасних цифрових технологій для просування свого бренду на міжнародному ринку.
На початку другого дня на Kiev Fashion Technology Forum виступили творці та фахівці успішних українських фешн-стартапів: Людмила Небожак, СЕО програми онлайн-стайлінгу та органайзера гардеробу Cluise; Володимир Усов, СЕО студії 3D-друку Kwambio; Катерина Галич, директор з розвитку онлайн-примірювальної AstraFit.
CEO LAPTI Олександр Верник та керівник відділу розвитку Citrus.ua Віталій Вітюк розповіли про вигоди співпраці між модним брендом та величезним технологічним ритейлером, таким як Цитрус.
Найкращі фахівці Східної Європи з інтернет-маркетингу, веб-дизайну та програмного забезпечення – представники компаній Netpeak, OrbitLift, Intersog, Vintage Web Production – розповіли все про те, що ж потрібно робити, щоб ваш сайт та мобільний додаток були незабутніми, популярними та розпочали заробляти вам гроші.
Генеральний менеджер Uber Україна Аркадій Вершебенюк розповів аудиторії несподівані факти щодо взаємодії компанії Uber із модною індустрією у всьому світі. Аркадій розповів про колаборації Uber з модним світом у рамках тижнів моди в Нью-Йорку, про проект «Модні водії Uber», який відбувся під час Тижня моди у Стокгольмі, про доставку подарунків від модних брендів на автомобілях Uber, а також про просування нового аромату Marc Jacobs за допомогою Uber.
Компанії-лідери українського онлайн-рітейлу – modnaKasta, Lamoda.ua, LeBoutique, posh.ua – розповіли про можливості виходу в мультибрендові онлайн-магазини, охарактеризували основні бізнес-процеси у фешн e-commerce, окреслили основні напрямки роботи технологічних компаній в індустрії моди. та зробили прогнози розвитку ринку e-commerce в Україні.
Наступний форум Kiev Fashion Industry Forum пройде 2-5 лютого у рамках Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.
[metaslider id=67107]