Телеведуча, актриса, модель, а знедавна креативний директор Центру сучасного мистецтва М17 Олена Мусієнко знялася в рекламній кампанії українського бренду The Skin. Дівчина відобразила головну ідею бренду, втілену в його слогані, – Відчуй шкірою.
Ідея рекламної кампанії – це наша філософія. Я вважаю, що можна за багатьма принципами судити про одяг, але є вирішальний фактор – це те, як людина відчуває її своєю шкірою, чи може назвати річ своєю. Олена Мусієнко максимально передала той стан, коли дівчина знаходить «те саме», і їй залишається лише насолоджуватися своїм вибором,
− коментує засновниця бренду дизайнерка Дар’я Васильєва.
Читайте також: Олена Мусієнко у кампейні українського бренду Oksana Pravnyk Atelier
Бренд The Skin був створений у 2016 році та спеціалізується на створенні повсякденного жіночого одягу. У пріоритеті марки – натуральні матеріали та нестандартний крій. ДНК The Skin – це функціональна геометрія: трапецієподібні та прямі силуети, складний крій та асиметричні лінії.
Статті по темі:
Зимова колекція українського бренду Nuances
Різдво у піжамі: український бренд Sleeper представив святкову колекцію
Український бренд Nadya Dzyak на театральному фестивалі в Італії