В основі відбору переможців премії лягла американська методика, яку розробила фірма Festivals International. Вона включала шість складових: вибір населення країни, оцінка експертної ради, оцінка представників відомих маркетингових та креативних агентств, думка Високого журі та Оргкомітету заходу. Маркетинговими дослідженнями в нашій країні займалася компанія TNS Україна, а перевірку та підтвердження загальних результатів здійснювала Міжнародна аудиторська компанія Deloitte.
Підкуповує наших дівчат у молодому бренді VOVK багато: це і приємна на дотик натуральна тканина, і якісне пошиття, і універсальні моделі, які будуть добре сидіти практично на будь-якій фігурі.
За словами засновників VOVK, головний секрет їхнього успіху – у відданій своїй справі команді, яка готова вдень та вночі старанно працювати та творити.
Крім того, чим більш впізнаваним буде бренд у всьому світі, тим більша кількість людей зможе на власні очі переконатися в тому, що в Україні вміють виробляти якісні товари.
− каже співзасновниця бренду Тетяна Семенченко.
2016 рік став для марки справді переломним: хлопці відкрили десять студій, а їхня роздрібна мережа була розширена до 10 міст України. Чотири рази збільшувалося виробництво бренду, а у грудні на фабриці почали застосовувати інноваційні технології. Обсяги виробництва у двадцять разів перевершили торішні показники, та й клієнтська база стрімко зросла.
[metaslider id=68584]