Закрити
UA
Мода

Дочка Курта Кобейна та Кортні Лав ─ нова особа Marc Jacobs

Поділись:

Френсіс Бін Кобейн стала обличчям рекламної кампанії Marc Jacobs сезону весна-літо 2017 року.

Дочка Курта Кобейна та Кортні Лав - нова особа Marc Jacobs - фото

Донька засновника гурту Nirvana Курта Кобейна та Кортні Лав 24-річна Френсіс Бін Кобейн знялася в рекламній кампанії нової весняно-літньої колекції Marc Jacobs. Про це дизайнер розповів на офіційному сайті бренду, поділившись першим чорно-білим знімком кампейну.

Вперше я зустрів Френсіс Бін, коли їй було 2 роки, на обіді з її мамою (Кортні) та Анною Суї у 1994 році в барі Six у Нью-Йорку. Я завжди хотів працювати з Френсіс. Її краса, унікальність і сила – це те, що давно викликає у мене захоплення та повагу. Мене незмінно надихають люди, чиї чесність, прямота, сміливість та допитливість штовхають їх на те, щоб вивчати щось нове та виходити за встановлені рамки, 

− написав Джейкобс.

Автором знімків виступив відомий фешн-фотограф Девід Сімс. 

Френсіс Бін Кобейн стала обличчям Marc Jacobs.

Сама ж дівчина хоч і не проти спробувати свої сили у модельному бізнесі, насамперед вважає себе художником. 

Я не планую зніматися для когось ще найближчим часом – це повністю поза зоною мого комфорту. Я б не зробила цього, якби не Марк, 

− зізналася Френсіс Бін. 

раніше в рекламної кампанії, присвяченій осінньо-зимовій колекції Marc Jacobs 2016-2017, знялася Кортні Лав разом з іншими зірками кіно, музики та моди, серед яких були Мерілін Менсон, Кендал Дженнер, Кара Делевінь, Сьюзан Сарандон, Лана Вачовскі та сам Марк Джейкобс.

Статті по темі:

15-річна донька Сінді Кроуфорд знялася у кампейні Marc Jacobs

Леді Гага взяла участь у показі Marc Jacobs FW ’16

Лана Вачовськи стала новою героїнею весняної кампанії Marc Jacobs

Фото: Gettyimages, Marc Jacobs