Шведський гігант мас-маркету H&M зняв нове відео на підтримку усвідомленого споживання.
Шкарпетка без пари, полиняє плаття, футболка з плямою і навіть рване простирадло – все це може отримати друге життя. Так вважає шведський гігант мас-маркету H&M, який запустив ще у 2013 році всесвітню програму зі збирання та переробки одягу під назвою Bring it. За цей час було зібрано 40 тисяч тонн непотрібних речей, а тепер компанія має намір збільшити цю цифру до 25 тисяч тонн на рік.
Мета ініціативи – замкнути цикл виробництва та використання одягу, тим самим позбавивши планету величезної кількості текстильного сміття, а також просувати в маси ідею усвідомленого споживання.
26 січня на підтримку програми H&M випустили новий відеоролик, знятий режисером Крістал Мозель. У ньому компанія закликає приносити будь-який одяг – від старого та зіпсованого до жодного разу не одягненого – до магазинів марки по всьому світу. Всі речі будуть розсортовані за 350 категоріями: одяг у хорошому стані буде реалізований як товар «секонд-хенд», решта піде на виготовлення нових речей: джинсів, ганчірок для чищення, картону та інших товарів із перероблених матеріалів. Усіх, хто візьме участь у програмі, буде винагороджено, а доходи, отримані від реалізації зібраного одягу, H&M передадуть у благодійні організації або витратять на розробку інноваційних методів переробки текстильної продукції.
Статті по темі:
Фото: H&M