На Тижні моди в Нью-Йорку відбувся дебютний показ Рафа Сімонса як креативний директор Calvin Klein.
Дебюта Рафа Сімонса як креативний директор Calvin Klein світові фешіоніста чекали з особливим нетерпінням: після відходу з Dior у жовтні 2015 року бельгійський кутюр’є кілька місяців мовчав про свої подальші плани, поки не стало відомо про його призначення на посаду голови дизайнерської команди культового. Показ жіночої весняно-літньої колекції, який мав відбутися у вересні 2016 року, дизайнер пропустив, тому що не займався її розробкою, а потім здивував усіх, представивши за пару тижнів до лютневого тижня моди лукбук кутюрної лінії Calvin Klein By Appointment, а пізніше – Новий логотип марки. Колекція ж ready-to-wear сезону осінь-зима 2017-2018 остаточно підтвердила: в історії бренду розпочався новий розділ.
Локацію для свого дебютного шоу дизайнер обрав досить незвичайну: гості показу опинилися всередині інсталяції улюбленого художника Сімонса Стерлінга Рубі. Зал прикрасили меблі, що звисали зі стелі, і яскраві банери з вареного деніму і бахроми — такий Рубі уявив собі Америку. Місця в першому ряду зайняли найнесподіваніші знаменитості: актриси Сара Джессіка Паркер, Джуліанна Мур та Гвінет Пелтроу, режисер Софія Коппола, модель Карлі Клос, дизайнер Діана фон Фюрстенберг, репер A$AP Rocky та інші.
Колекція європейця Сімонса, що об’єднала жіночі та чоловічі образи, стала посвятою його новому місцю проживання – Америці у всьому її знаменитому розмаїтті (diversity). Ідеально скроєні брючні костюми в стилі унісекс, прозорі топи як на дівчатах, так і на хлопцях, класичні пальто, спідниця з американським прапором, водолазки, одягнені під сорочки, квіткові сукні та спідниці міді, багато деніму та шкіри – незважаючи на те, що колекція виглядає досить еклектично, у ній немає нічого випадкового.
Колекція є відображенням довкілля. Різних стилів та дрес-кодів. Майбутнього і минулого, ар-деко, міста, американського Заходу… всіх цих речей і водночас жодної з них. Тут немає однієї епохи, одного образу. Все складається разом із різних символів та індивідуальностей — такою є сама Америка. У цьому її унікальна краса та характер,
– Прокоментував Сімонс, який забезпечив свою колекцію безліччю модних цитат і культурних алюзій. Так, вкриті вінілової плівкою пальто та сукні стали відсиланням до поп-арту Енді Ворхола та американської традиції захищати дивани пластиком, а джинсовий total look – даниною класичного стилю Calvin Klein. Серед цікавих деталей також можна виділити нашивку з фотографією Брук Шілдс (яка, до речі, також була присутня на показі) зі знаменитого кампейну Calvin Klein 1980, що прикрасила джинси і жакет з деніму.
З аксесуарів дизайнер запропонував ковбойські чоботи, пластикові човники з комірами, чирлідерські нарукавники та довгасті сумки через плече у вигляді срібних зливків.
Не обійшлося на показі без політичної складової. Як запрошення Сімонс розіслав білі бандани — символ боротьби з антимусульманською політикою, а заголовною композицією саундтреку, який супроводжував дефіле, стала пісня Девіда Боуї This is not America («Це не Америка»), яка вперше прозвучала у фільмі «Агенти Сокол і Сніг рік) – про американців, які продають секрети США Радянському Союзу.
Статті по темі:
Вже офіційно: Раф Сімонс став креативним директором Calvin Klein
Фото: Gettyimages, Calvin Klein