Український артист балету Сергій Полунін став головним героєм пацифістської рекламної кампанії Diesel.
До полку брендів-антитрампістів прибуває щодня. Нова рекламна кампанія італійської марки Diesel – категоричний вислів проти указу новообраного президента США щодо будівництва стіни на кордоні з Мексикою. Назва кампейна, що відсилає до канонічного девізу хіпі, обрано відповідне Make Love Not Walls («Займайся любов’ю, а не будівництвом стін»). Сам відеоролик також наповнений пацифістським настроєм — у ньому багато кольорів, поцілунків, танців, а наприкінці показано яскраве гей-весілля.
В об’єктиві режисера Девіда Лашапеля з’являється головний герой відеоролика відомий український танцюрист Сергій Полунін. Раніше Лашапель уже знімав Полуніна – у кліпі Take Мe to Church ірландського виконавця Hozier. Також у рекламній кампанії взяли участь моделі-трансгендери Лейт Ешлі та Октавіа Хамлетт.
Ми в Diesel рішуче виступаємо проти будь-яких проявів ненависті, і сьогодні, як ніколи, ми хочемо, щоб світ про це знав. Любов і єднання – основоположні аспекти, необхідні для створення суспільства, в якому ми хочемо жити, і майбутнього, якого ми всі заслуговуємо,
– Прокоментував ідею кампейна креативний директор Diesel Нікола Формікетті.
Головні символи кампейну — дірка в бетонній стіні у вигляді серця та надувний танк, який планують виставляти як арт-об’єкт у Шанхаї, Мілані, Берліні, Нью-Йорку та Токіо.
Статті по темі:
Ода Америці: Calvin Klein AW’17
Фото: Diesel