Весняна готовність №1: наприкінці лютого перший український мас-маркет-бренд жіночого одягу MustHave порадує своїх шанувальниць новою колекцією.
У повітрі вже пахне навесні, а це означає, що зовсім скоро ми зможемо скинути з себе великовагові шуби і вдягнутися в легкі сукні життєрадісних відтінків.
Ось уже понад шість років засновниці українського бренду MustHave Анастасія Дзюба та Ганна Коваленко втілюють у життя мрії дівчат про жіночний романтичний образ. Всі речі марки відшиваються в Україні на власному виробництві з якісних матеріалів, які ретельно відбираються на міжнародних фабриках відповідно до останніх трендів.
До нового сезону дизайнери підготували колекцію одягу, в якому вкотре змогли передати довгоочікувані березневі емоції – захоплення та закоханість. Ніжні відтінки асоціюються з безхмарним небом, тканини, що струмують, — з теплим весняним повітрям, а яскраві деталі — з першими кольорами.
Головним уособленням весни став принт, спеціально розроблений MustHave для нової колекції, — пудрово-рожеві бутони ранункулюсів, що розкрилися, на блакитному тлі. Спалах краси після сірих зимових пейзажів. При цьому ранункулюси «оселилися» не лише на тканині, вони також прикрасять вітрини магазинів бренду у Києві та Одесі.
Весняний сезон неможливо уявити без яскравих відтінків, тому зелений, синій, червоний та фуксія зайняли почесне місце у колекції.
Не обійшлося без мереживних мотивів: якщо новорічне вбрання радували нас урочистим чорним мереживом, то весна диктує свої правила — теплі кольори та невагомість. Ще однією родзинкою колекції стала авторська вишивка, що прикрасила монохромні образи.
Твориці MustHave продовжують освідчуватися в любові до сукні. Ошатні та повсякденні, офісні та романтичні – у новій лінійці є жіночні моделі на будь-який смак. Крім суконь, дизайнери забезпечили колекцію брючними костюмами, сорочками та спідницями-олівцем, гідними бізнес-леді, грайливими спідницями та комбінезонами, а також світшотами із забавними малюнками.
Автором кампейну виступив український фешн-фотограф Сергій Васильєв. Місцем зйомок обрали квіткову оранжерею як символ пробудження, вічної природної краси та унікальності кожної квітки.
Статті по темі:
Working girls: Анастасія Дзюба та Ганна Коваленко, бренд MustHave
Фото: MustHave