Замість традиційної рекламної кампанії італійський модний Дім випустив серію іронічних мемів.
У креативного директора Gucci Алессандро Мікеле з почуттям гумору все гаразд: він не лише з легкістю балансує на межі смаку та несмаку, а й уміє посміятися з себе. Так, у рамках нової рекламної кампанії, присвяченої запуску годинника Le Marché des Merveilles («Ярмарок чудес»), замість класичної зйомки з моделями дизайнер створив серію іронічних мемів із зображенням модного аксесуара. У цьому йому допомогли сучасні художники та популярні користувачі Instagram @beigecardigan, @textsfromyourexistentialist, @siduations, @williamcult та інші.
Мета кампейну #TFWGucci (That Feel When – “Те почуття, коли”) – висміювання епохи споживання та загального божевілля на речах бренду.
Коли в тебе новий годинник і його потрібно показати всім.
Я: я не така, як інші дівчата.
Також я:
Коли він купує тобі квіти замість годинника Gucci.
Коли він сердиться, що ти спізнюєшся на три години, але ти надто вогонь, щоб миритися з таким ставленням.
Коли дівчина не помічає твого нового годинника.
Будь ласка, стежте за рухом годинника на моїй шиї. Ліворуч… праворуч… ліворуч… праворуч… Тепер ви в 1985 році.
Більше мемов можна знайти на офіційному сайті Gucci.
Статті по темі:
Новий арт-проект Gucci: люди-кішки, гуманоїди та багатоніжки
Фото: Gucci