Тисяча та одна причина полюбити бренд Yves Rocher.
Ми вирішили розібратися в історії та філософії бренду та розповісти вам, що бренд Yves Rocher – це не лише якісна рослинна косметика із Франції. Це набагато більше.
1959 р. – француз Ів Роше започаткував компанію.
1989 р. – компанія стала першою косметичною фірмою, яка відмовилася тестувати свою продукцію на тваринах і почала тестувати свої косметичні засоби на рослинних протеїнах, відкривши власний ботанічний сад та сад-музей Вегетаріум.
2005 р. – компанією Yves Rocher почав управляти Брі Роше, онук Ів Роше.
2010 г. – рік 50-річчя Yves Rocher. На честь цієї дати компанія починає програму висадки 50 млн. дерев по всьому світу.
2017 г.– у бренду Yves Rocher більше 700 найменувань засобів для догляду за тілом та обличчям, сонцезахисних засобів та парфумерії. Завдання компанії – створювати красу, зберігаючи її – на сьогоднішній день виконується на всі 100 відсотків.
Активний захист природи Бренд використовує багатство природи, не надаючи шкоди рослинам та навколишньому середовищу. Вся сировина спеціально вирощується, або ж використовується та, яка може бути відновлена.
«Ми маємо повернути природі те, що вона нам дала» Ів Роше
Одержання екстрактів рослин здійснюється таким чином, щоб зберегти їх активний компонент у первозданному вигляді, не руйнуючи його.
Культ рослин. Ів Роше був дуже прив’язаний до своєї батьківщини, тож вирішив залишити виробництво у рідному селі. Завдяки цьому Yves Rocher став єдиною у своєму роді маркою, яка повністю відповідальна за всі етапи виробництва: тут досліджуються та культивуються рослинні препарати, співробітники проводять наукові експерименти, виводять інноваційні активні формули, після чого косметика проходить етап виробництва та розповсюдження.
Використання екологічного матеріалу. Упаковка кожного продукту складається з повторно перероблених матеріалів. Для упаковки вибираються матеріали, що підлягають вторинній переробці. Навіть баночка зі скла, що використовується, зазнає вторинної переробки. Таким чином, бренд Yves Rocher на 30% скорочує викиди газів, що спричиняють парниковий ефект.
Дотримання принципу «живе визнає живе». Оскільки шкіра – живий орган, вона розпізнає натуральні компоненти, якими є активні рослинні компоненти. Саме тому молекула рослини природно асимілюється шкірою та передає всю силу рослини.
Читайте також: Інтерв’ю з науковим директором Yves Rocher Кзав’є Ормансе
З ініціативи Жака Роше, сина засновника марки, 1991 було створено власний фонд Institut de France, що просуває ідею озеленення планети. За його підтримки було створено такі глобальні проекти:
У всьому світі жінки ведуть активну боротьбу, прагнучи змінити наш світ на краще. Премію «Terre de Femmes – Земля Жінок» було створено фондом Ів Роше для того, щоб заохочувати жінок, які дбають і діють на захист довкілля та збереження біорізноманіття нашої планети. За 15 років існування премії було нагороджено 350 жінок у всьому світі.
Читайте також: Yves Rocher нагороджує найкращі українські екопроекти
Мета програми – відродити ліси в десяти країнах світу та зробити свій внесок у захист біорізноманіття планети. Завдяки фонду та програмі, заснованій у 2007 році, вже було висаджено 50 мільйонів дерев. Не бажаючи зупинятися на досягнутому, Фонд Yves Rocher оголосив своїм новим зобов’язанням посадити 100 мільйонів дерев до кінця 2020 року.
В Україні щороку навесні співробітники компанії Yves Rocher, партнери та друзі бренду долучаються до програми та беруть участь у посадці соснового лісу площею 15 гектарів у районі, що постраждав від катастрофи на ЧАЕС. На даний момент фонд Yves Rocher Україна висадив 100 000 дерев у цій зоні. Ви також можете допомогти, висадивши дерево у будь-якому районі. Бренд Yves Rocher також випустив шампунь I love my planet, який на 100% біорозкладається та безпечний, а значить не завдає шкоди навколишньому середовищу.
Купуючи цей шампунь, ви забезпечуєте планету ще одним чудовим деревом, яке висаджують волонтери Марки Yves Rocher у всьому світі.
Ля Гасії – серце бренду Yves Rocher та унікальна екосистема, яка існує в гармонії з природою вже багато років і є квінтесенцією філософії та цінностей пана Ів Роше.
Саме тут на 55 га полів, відзначених сертифікатом ECOCERT, за правилами Біологічної Агрокультури вирощується понад 1100 видів рослинсеред яких і Мезембріатемум кришталевий – головний компонент антивікової гами Serum Vegetal.
Всі рослини, які вирощуються в Ля Гасії, забезпечують основні потреби бренду в рослинній сировині
Тут щорічно проводиться найбільший у Європі фестиваль фотографії просто неба, покликаний показати зв’язок людини і природи. Також на пагорбах Ля Гасії розташувався Екоготель SPA La Gree des Landes, що на 100% відповідає еко-концепції бренду Yves Rocher.
Тут повністю контрольоване споживання енергії, екологічно чисті матеріали, натуральна фільтрація води за допомогою очерету. Все це свідчить про високий рівень екологічної відповідальності бренду.
Бренд Yves Rocher досі залишається вірним переконанням і традиціям свого засновника Ів Роше, для якого природа служила невичерпним джерелом натхнення. У житті та в роботі він керувався одним простим правилом:
Щодня повертати Природі все, що вона так щедро дарує нам для Краси жінки.
З упевненістю можемо зробити висновок про те, що Yves Rocher – це косметичний бренд, який найбільш шанобливо ставиться до Жінки та Природи.
Фото: прес-служба бренду