
Колекція одеського бренду WeAnnaBe
Бренд WeAnnaBe народився лише у 2014 році, але впевнено набирає обертів. У лютому марка вперше представила на подіумі MBKFD свою колекцію в одиночному, а не груповому показі та зібрала врожай позитивних відгуків. Але на цьому дизайнер Ганна Сокіл та її команда не зупиняються – вони вже готові показати іміджеву зйомку цього вбрання.
На створення цієї зйомки команду WeAnnaBe та фотографа Марго Достоєвську надихнув дух каліфорнійського фестивалю Coachella. І це не дивно, адже його дух свободи перегукується з ідеєю колекції.
Цього разу дизайнерка та креативний директор бренду, Ганна Сокіл, знайшла натхнення не в навколишньому світі, а у внутрішньому. На чолі всієї колекції стоїть особистість жінки, її переживання, емоції, внутрішня сила та слабкість одночасно. “Це маніфест про право вибору. Незалежно від національності, раси, статі та інших факторів, усі ми маємо право вільно висловлювати свою думку та бути почутими. І я хотіла б донести це посилання за допомогою нової колекції WeAnnaBe. Зрештою, мода ж об’єднує і дає нам право вибору та самовираження”, — каже Ганна.
Більше від
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші
- У Києві пройшла предчитанка книги Ukrainian Fashion Week SS26 CATWALK від Ukrainian Fashion Publishing
- Katerina Kvit відкриває зимовий сезон новою колекцією Après-Ski