Кампейн присвячений новому аромату бренду Flower by Kenzo Eau de Lumiere.
Kenzo продовжують вершити революцію у світі реклами. Слідом за шаленою короткометражкою My Mutant Brain, присвяченій аромату Kenzo World, в якій дочка Енді Макдауелл Маргарет Куеллі кривляється, пускає лазери з рук і облизує статую, французький бренд представив новий шедевр – міні-фільм, що повністю складається із синемаграфів.
Синемаграф – це гібрид фотографії та відео. На відміну від гіфки, в синемаграфі рухається в повному обсязі, лише окремі елементи, у яких автор хоче акцентувати увагу. Цей вид творчості ще називають «візуальною поезією».
Короткометражний фільм Step Into The Light, знятий відомим французьким графічним дизайнером Жульєном Дов’єром, присвячений парфумерній новинці від Kenzo Flower by Kenzo Eau de Lumiere. На картинах, що ожили, прекрасна Тіа Бей, одягнена в алоє, як мак, сукня, під оригінальну композицію Ірен Дресель йде на яскраві промені світла, уособлюючи чуттєвість, волелюбність і гідність.
Flower by Kenzo Eau de Lumière Kenzo належить до групи ароматів Квіткові. На вершині композиції – калабрійський бергамот. Далі діють ноти болгарської троянди і жасмину. Шлейф зачаровує витонченим білим мускусом. Культовий флакон прикрашає постійний квітковий мотив у вигляді маку.
Статті по темі:
Це кохання: парні аромати Kenzo
Фото: Kenzo